Nov 26, 2008

HIASAN DUNIA NUSANTARA

Memenuhi permintaan sahabatku bumilangit, dan filem ini memang best dan aku memang mengalu-alukan para sahabat yang dirahmati Allah untuk sama-sama menonton filem yang julung kalinya akan ditayangkan di Kuala Lumpur. Keterangan adalah seperti di bawah:-

Tarikh : 30 NOV 2008

Venue : Anjungan A, Dewan Serbaguna Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta, Kuala Lumpur.

Artis yang hadir : Irwan Rinaldy (pelakon utama), Neno Warisman, dan Zul Ardhia (Pengarah Filem)

Harga Tiket :
  • RM50 -> Sessi I (8.30am – 1.00pm) + beramah mesra dengan artis Sang Murabbi.
  • RM10 -> Sessi II (2.30pm– 4.00pm)
Bonus: Doorprize

Tambahan tentang pengangkutan:
  • Akan ada kereta panitia yang akan menjemput peserta yang menaiki LRT/KTM.
  • Kereta akan berada di stesen LRT PWTC dan stesen KTM Putra
  • Sesi pagi : kereta akan berada mulai pukul 7.30am - 8.30am
  • Sesi tengahari : kereta akan berada mulai pukul 1:30pm- 2:30pm







Aku tak dapat sebarang komisyen untuk iklankan kat blog ini, tapi aku rasa berbesar hati kalau ada yang boleh pergi..


Untuk sebarang persoalan boleh ke www.sangmurabbi.com atau sang-murabbi.blogspot.com
Atau boleh pesan tiket secara on line di sini(ape lagi klik je laa, ho oho ho ho ho)

p/s: cerita nie bagus tapi mengantuk sikit maka sesiapa yang berhajat nak tengok pandai-pandailah. :-)

10 comments:

  1. saya sudah tonton! memiliki DVD original lagi.. :)

    ReplyDelete
  2. o..DVD dah keluar?
    beli mano?
    -hny

    ReplyDelete
  3. p/s: cerita nie bagus tapi mengantuk sikit maka sesiapa yang berhajat nak tengok pandai-pandailah. :-)

    hehehe ko kena tambah sikit ayat yg kat atas ni..pandai2 lah bawak bantal sendiri hehehe ;))

    ReplyDelete
  4. saya pun da tonton da... ada dvd lagi... salam alaik

    ReplyDelete
  5. Salam..

    ceritanya menarik..saya dah menontonnya. Ada kawan bawa DVD dari Malaysia..Kalau hayati betul2 takkan mengantuk rasanya:)

    ReplyDelete
  6. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    en_me salamzzzzz kembali, hehehehe, takde bawak buah tangan ker? hohohooo

    Maryam Abu Ahmad, wah! tahniah2, hehehehe, tapi tolong ler samer2 warwarkan lagi kat semua, sampaikan kebaikkan moga kita memperolehi kebaikkan.

    Hny, huish... lamer dah keluar dvdnyer, kene pandai cari sikit slalu kat MC'D ade jual, Eh! silap, tu lempeng. ho oho ho ho ho

    zianazone, ko jangan bawak bantal busuk cukup kang aku takleh tidor malam pulak... hehehehe.

    Edi Azali, ok ok! aku percayer ko dah tonton, he he he.. tapi pada yang belum tonton ko ajak ler diaorang meramaikan majlis.

    Ibnurashidi, memang menarik, dan aku memang tabik spring! tapi jika dinilai dari quality sound dan jalan cerite perlu banyak diperbaiki(jika dilihat dari konsep perfileman).

    Yang lain2 aku boleh letak filem nie 3.5 bintang. bravo...

    ReplyDelete
  7. nak sangat lempeng ke?
    boleh...
    lemPANG pun boleh..nak? :P

    -hny

    ReplyDelete