Mar 7, 2009

F**K ISLAM

Opssss........ aku postkan dua video dari u-tube ini sekadar untuk para sahabat dengar dan renungkan secebis kata-kata seorang gay, aties dan seorang yang lansung tidak berminat dengan Islam apatah lagi selepas aksi-aksi umat Islam itu sendiri(secara peribadi aku rasa mamat ini dah bosan dengan hidup dan ade masalah kasih sayang, hohohoho).


Banyak aksi carut-mencarut(maka yang tak tahan jangan dengar), video yang pertama telah lama di uploadkan dan dah banyak kali aku 'flag' tapi dieorang masih buat dunno jerk aku pun tak tau apsal, tup-tup keluar lagi siri yang kedua akan tetapi turut mengutuk kristian.


Pelajaran yang aku mahu sampaikan disini ialah, kita berhadapan dengan realiti manusia yang punya pelbagai kehendak dan pendapat, sukar untuk memuaskan hati manusia dari dulu, sekarang dan akan datang melainkan menghasilkan satu bukti yang nyata.


Maka perlu ada harakah(gerakkan) yang konsisten memajukan umat Islam tanpa mengharapkan sebarang imbuhan melainkan keredhaan Allah semata-mata, sepertimana yang telah dilakukan oleh para utusan terdahulu. Melaksanakan Al-Quran hingga dapat dipraktikkannya secara toleran dan seterusnya merahmatkan alam ini. So........ slamat sakit telinga.






4 comments:

  1. kita lah yang wat gerakan ni pendekar:)..aku belum dengar mase komen ni...diaorang tak kenal ISLAM...moga kita yang dah kenal lebih kenal dan faham terus jatuh cinta pada islam dan amalkan..

    ReplyDelete
  2. memamahami dan mencintai...moga alam nie rahmat

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah,,sebuah blog yang menarik,,,jemput ziarah ke blog saya untuk tujuan muzakarah dan sila add blog saya sebagai rakan blog anda...Jazakallahkhair....

    ReplyDelete